tisdag 7 oktober 2008

Vi försov oss!!!

I morse när vi skulle till skolan försov sig pappa. Väldigt mycket. Han vaknade halv åtta. Mamma var i stockholm.

Han sprang direkt upp och väckte Sixten och sedan sprang Sixten och pappa upp och väckte mig.

Jag gick direkt och ställde mig i led när vi kom till skolan för vi skulle gå till skogen. Jag hade inget lättfika med mig på grund av pappa.

Vi hade en arbetsstund i skogen. Fröknarna sa att det var en lektion. Vi skulle leta allt som började på olika bokstäver. Jag hittade ett kors.

Sedan hade vi fri lek en stund.

När vi kom tillbaka till skolan åt vi lunch.

På fritids byggde jag lego och blev osams med två klasskompisar. Den ene kastade en sten på mig. Han sa förlåt sedan. Det kändes bra.

Efter mellis gick jag hem.

Klart slut.

Inga kommentarer: