tisdag 14 oktober 2008

Skolfoto och deg

Idag har vi tagit foto. Det bar ju rätt kul. Förutom att fotografen hade så stark blixt. Det var flera som blundade på tillsammanskortet.

Sedan fick vi ta ett foto ensam. Vi fick sitta på små plintar. Då tog han kort. Jag kommer kanske att lägga in fotot här.

Efter fotot gick vi till klassrummet. I klassrummmet jobbade vi i boken. Jag minns inte vad det var.

Sedan gick vi till lunch och åt pytt-i-panna. Sedan gick vi ut och sedan gick vi till fritids.

På fritids drejade jag! Jag drejade en kruka. Den står på fritids. Nu ska den torka.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Albin!

Det verkar som du har det bra hemma i Sverige och att skolan går fint. Här i Norge har jag och Joakim börjat jobba på en möbelaffär och Elin jobbar på en lampaffär.

Är kul här i Norge men det regnar hela tiden vilket inte är lika kul.

Hälsa till Mamma, Pappa, Wilmer, Sixten och Missan!

Unknown sa...

DET ÄR JU JÄTTESVÅRT ATT DREJA. SKA BLI KUL ATT FÅ SE DEN NÄR DEN HAR TORKAT.

mormor