måndag 22 september 2008

Skoljogging och dammiga datorer.

Idag har jag varit på skoljogging, det var rätt kul. Och jag sprang 1,5 kilometer och 6:orna sprang 3 kilometer och pappa sprang också 3 km för han jobbar ju med sexorna. Han fick ont i benen. Och sen gick jag till fritids. Där fick vi jag en festis, alla 250? barn på skolan fick varsin festis på hela Böleängsskolan. På fritids har jag ju öppnat en mekarhörnan, vi skruvade isär en dator och gissa hur mycket damm det var i stora fläkten. Det var så mycket damm så att fröknarna inte ville titta.

2 kommentarer:

Albin sa...

Hej Albin!
Du tar väl hand om pappa när han har ont i benen?

Vi ses i morgon
Kram
Mamma

Unknown sa...

Dammiga datorer. Då skulle du se en som jag har på jobbet. Du kanske behöver den till mekarhörnan?

mormor