tisdag 2 september 2008

Friends hälsade på

Nu vill jag berätta.

Idag var vi på teater. Vi tittade på Friends. Det betyder kompisar på engelska. Det var en pojke och en tjej som spelade teatern. Och det var en hund. En tyghund. Många trodde det var en riktig från början.

Efter teatern fick vi gå in i klassrummet och hämta frukten och så fick vi vara ute och äta.

Sedan gick vi till fritids. Där såg vi också teater. Det var en hund och en snigel. Snigeln frågade "Hur långt är det till närmaste gräsmatta?" "Det kommer att ta 350 år innan du är där" sa jag.

Efter teatern gick vi in i klassrummet och hämtade våra grejjer och sa hej då.

På fritids hade jag påbörjat ett stort legobygge. Det ska bli ett stort rymdskepp. Gissa hur många legobitar det blev!

Jag hade utvecklingssamtal med pappa och fröken. Jag vill inte att du ska skriva vad man gör där.

Efter fritids följde G med mig hem.

Inga kommentarer: